Köp näsdukar!

Vad gjorde du igår klockan 19? Om du spelade handboll, joggade eller klippte gräset missade du Kristyr. Hade du lyssnat att du fått en fräsch hjärna med spänstiga tankemuskler istället för en snygg kropp med ett motbjudande inre.

Gårdagens Kristyr var nämligen det bästa någonsin. Som det alltid är. Vi testade hur många mynt man egentligen kan få in i en genomsnittlig näsa (ganska i alla fall), Hannut red och inte en jävel ringde in.

Om två veckor är det varannan vecka och det allra bästa programmet nånsin. Det sista programmet nånsin. (innan p3 i alla fall) 
Förbered dig på ett tårdrypande farväl. Vi kommer frossa i vår egen förträfflighet, sjunga serenader till varandra och göra det frodigaste testet nånsin.

Och du! Man får faktiskt önska saker som Kristyr ska göra eller spela. Så passa på!

Ladda upp med dina nyinköpta näsdukar, lite glass för tröstätning och lyssna nästa varannan onsdag (12/12 alltså)



Kommentarer
Postat av: Ängeln

jag vill höra ngt bra ;-) typ hmmm vet inte riktigt men ngt pampigt, ngt som ger visar er storhet! ngt som säger akta er på Christer i P3 här kommer Kristyr från Radio Shore och vi ska ta över världen! ;-)

2007-11-29 @ 19:47:21
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: staff

jag har redan laddat upp med glassen, men den tar nog slut innan nästa varannan vecka :P. men jag får återkomma med saker jag vill höra för jag kommer inte på något kul just nu...

2007-12-01 @ 00:13:20
Postat av: Anonym

Hanna! De ä joibbigt nyd

2007-12-01 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0